tisdag 27 juli 2010

Kvällstävling

I Fredags bar det av till BRO-Håbo För en internationell kvällstävling
Jag ,Lena Eriksson o Nina Pohl strålade samman vid Strängnäs-bron för att samåka Jag skulle visa vägen för jag har ju varit i Bro-Håbo Massor av gånger (det är min favoritklubb)
Tror ni inte att jag missar avfarten så vi får sitta o åka en omväg Inte ovanligt för mig med mitt lokalsinne men ändå....

vi drog startnummer 8 Jag var inte riktigt taggad o koncentrerad på min uppgift denna kväll och det märktes på Alfred Han trodde nog vi tränade.
Efter SM o VM som var ganska jobbigt mentalt både för Alfred o mig så har vi mest lekt o stojjat på planen och det blev så nu på tävlingen åxå Han var riktigt busig Det riktigt lyste ur ögonen på honom Lite glade VOFF blev det åxå men jag tyckte det var riktigt roligt att han var sådan Vi fick dåliga avslut han nog trodde bollen skulle komma när han var på väg in

Vi var 11 ekipage till start Planen var uppdelad i 2 ringar sånt tycker jag är roligt
Plats o sitt gick bra fast vi hade en lite orolig grupp
Totalt fick vi ihop 286 poäng och vi VANN

Pysen ville inte springa tllrutan så tyvärr nollade Nina den så då blev det inget Championat som vi hoppades på Men nästa gång....

Lena o Sky gjorde ett bra program men tappade lite fart på slutet men annars såg det bra ut

Kramiz Mona

4 kommentarer:

Lenaochdogsen sa...

Lycka till i Jönköping. Vi håller tummarna! // Lena & flickorna

Maria, Dina och Kylie sa...

Grattis till fina resultat i Bro-Håbo & Jönköping!!

Kram Maria

Maria, Dina och Kylie sa...

Kul att träffa dej i Strängnäs!! Alltid trevligt med nattävlingar! :)
Grattis till ännu en snygg runda!

Jeanette sa...

Hej!

Trevligt att träffa dig & Anton på kursen i helgen:)

Varmt lycka till dig & Alfred på NM i Sthlm, vi håller tummarna!

Kram från oss