torsdag 28 augusti 2008

Träningstävling

Ikväll har jag varit i Eskilstuna och haft en träningstävling
Det gick väl inte så där jättebra men en sak blev bra och det var att Alfred trodde att det var en riktig tävling.Ibland kan han bli lite okoncentrerad under fria följet på tävling men ej på träning,och då är det lite svårt att komma åt detta problem,men ikväll kunde jag korrigera honom DET VAR BRA.
Sen har vi vårt stora problem och det är ju dumrutan och sättandet. Ikväll gjorde han det igen Han satte sig ej Vad trött man blir Man tränar och tränar och det går bra sen blir det tävlingslikt då sätter han sig ej. Vad göra?
Bara att ut och träna imorgon igen

1 kommentar:

cpzona sa...

Tjingeling!!
Kul att du har uppdaterat lite!
Madde var sur idag över Botet hon fick av Polisen, Man lär sig av sina misstag. Fick pigga upp henne lite med Våfflor klockan 20.30. *Skratt*
Nu ska jag renskriva kursmaterial och jag lägger mig inte förräns allt är klart!

Det är bara att träna och träna ;-) Kanske ska Du och Alfred ta en paus från tävlande en dag. Så allt sitter bättre i skallen på er båda?....eller inte ;-)