onsdag 15 april 2009

Fårhagen

Nu har Anton fått träffa får för första gången. Först på fm tränade vi lite lydnad på Ehdk sen fick jag följa med hem till Leif W för att Ewa skulle klippa hans får.
Först så åt Anton mest spillningen efter fåren det tyckte han var bättre än att kolla på dem. Jah fick gå in med Anton i fållan och då blev annat ljud i skällan må jag säga. Där hände det mycket fortare än när jag höll på med Alfred må jag säga . Och helt plötsligt blev Anton döv, tänkt så fort dövheten kan slå till
Roligt var det och de som kan lite mer om detta än jag kan tyckte väl att han uppförde sig som en `´tokig `´ border ska

Jag tror att detta var något som herr galning behövde för att det var första kvällen sen han kom hem till oss som han var lugn
Kramiz Mona

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha,ha,ha nu har Anton fått smak på får,roligt.Lycka till med vidare träning.
Kram från oss