söndag 23 augusti 2009

Födelsedag

Igår var min födelsedag den började med att jag gick upp kl 5.45 för att åka till Flen o tävla fm o em
det regnade på morgonen när vi åkte o det var nog bara jag som tyckte det var okey eftersom alfred gillar att tävla i regn ,men precis när vi skulle starta kom solen
Tävligen var väl okey men Alfred gav ifrån sig ett startskall på hopp-apport så där åkte vi ner på en 7;a lite hårt dömt. Andra missen var på vittringen där han ej satt stilla när jag vände mig om betyg 8.(momentet börjar när jag skickar hunden )( min kommentar) slutsumman blev 284.5

På em gick det bättre då kom vi upp i 304.5 poäng enda "missen" var ett dk på fjärren betyg 8 Är så nöjd med Alfred
Sen hem o äta kräftor o öppna presenterna och dricka lite gott
Fick vinglas som blinkar
Handväska
vinflaskor
Fina örhängen
Ett mobilsmycke där det stod ingraverat ÄLSKAD FARMOR
och ett kort från mitt barnbarn som är 10 år Grattis på födelsedagen hoppas att du lever några år till
då har man kommit upp i en bra ålder när barnbarnen
börjar fundera i de tankarna men jag tyckte det var lite gulligt skrivet
Kramiz Mona

4 kommentarer:

Anna o Winna sa...

Stort Grattis till fina resultat på tävlingen :)
Grattis på födelsedagen också ;)
Kram!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!

Inte dåligt att fylla 304,5 år och få 55 poäng på lydnaden!!

KRAM SUSY

Mona Karlsson sa...

Susy var du med på festen eller?
verkar som du svamlar lite

Anonym sa...

Naturligtvis var det tvärtom!!

Bara lite bitter för att jag ej var bjuden......

Nu hoppas vi på en liten kultinginfluensa!

KRAM SUSY