tisdag 20 oktober 2009

Nordiska Mästerkapet

HURRA Hurra
Världens bästa Alfred är uttagen som reserv till NM som går i Norge sista helgen i Nov.Denna gång får även reserven åka med o även TÄVLA

Vilken känsla det kommer att bli när man får sätta på sig landslagsdressen och vad pirrigt sen.

Nu gäller det att träna och ha glasögonen på hihi
Förklaring till detta med glasögon är att jag var i Flen i helgen o tävlade med Alfred Han gick jättebra (skryt) och vi fick ihop 270 poäng varav vi fick 0 på rutan (alfreds paradnummer) därför jag lade honom utanför för att jag inte såg ordentligt .... och glasögonen var kvar hemma i köket och där hade jag inge nytta av dem
Lovar Att ta med glasögonen till Norge
Kramiz Mona

5 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA HURRA HURRA!!

Åh va himskans roligt! Är övertygad om att ni kommer göra så bra ifrån er!! Både du o Alfred klär perfekt i Blå-Gult!
LANDSLAGET o NORDISK MÄSTERSKAP är där ni hör hemma!!

KRAM SUSY och tre hundar som behöver både glasögon och hörselapparater

Anna o Winna sa...

Stort GRATTIS!!!!!!

Ni kommer att göra såå bra ifrån er!
Ta nu med glasögonen och visa dom vad ni går för.
Vi kommer att hålla tummar o tassar för er.
Kram!

gubben sa...

Super GRATTIS till er :)
Ja,glöm inte glasögonen nu.
Heja,heja / Kram från oss

Lena Deimo sa...

Grattis från oss i Jämtland kommer här i massor. Vi håller tummar och klor!

michaela sa...

Dessa glasögon :P Ni kommer bli skitsnygga i blågult. Grattis. Finns några bilder från vallningen idag i min blogg.
http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki