måndag 1 december 2008

Nacka Cup

I lördags var Alfred och jag och tävlade Nacka Cup. Vi vann vår grupp och gick vidare till sälva cupen. Där fick vi b.l.a. möta Maud som vunnit sin grupp
Planerna var så blöta och leriga så det var ej många hundar som ville lägga sig .
I finalen fick vi ihop 142 poäng av 160. Vi förlorade lite poäng i ff där han ej ville sitta i halterna (förståligt) Fritt följ och inkallning var obligatoriskt. Jag valde sen fjärr och hopp apport Alfred slutade som 3:a i cupen. Vi hade bilen full av priser när vi åkte hem

Nu är det bara att träna till Älvsjömässan nästa helg kramiz Mona

6 kommentarer:

Maud sa...

GRATTIS till 3:dje placeringen i Nacka Cup!!Vilket prisbord!!
Lycka till nu i helgen på "Stora Stockholm"! Vi håller tummar o tassar hårt för er!!
Kram maud o labbetjejerna

cpzona sa...

Hej Mona
GRATTIS till 3:dje placeringen i Nacka Cup!!
Ska på lördag upp till Stora Stockholm. Tävlar du då? Hls Dayana

Mona Karlsson sa...

Jag tävlar både lördag och söndag. Lördag har jag startnummer 27 av 32 så det blir en lång dag.

Lena Deimo sa...

Gratiis till fin-fina resultat,Mona och Alfred! Tänk att tävlingarna där nere pågår för fullt...Här har vintern slagit till ordentligt. Moa löper och Maiko ska nog till...
Lena,Moa,Maiko

gubben sa...

Hej !
Vill bara säga : Stort Lycka till i helgen,ifall jag glömmer bort det,man vet ju aldrig hur nerverna kan vara innan man ska in på planen.Kram från oss

cpzona sa...

Hej!
Hur gick det för er på Stora Stockholm!??