fredag 21 november 2008

Länsmästerskapet

Här Dayana kommer svaret

Jag tror att jag fick ihop 246 p. Var ej kvar till prisutdelningen och har ännu inte fått min kritikerlapp så jag har inte så mycket att skriva om denna tävling
p.g.a olyckliga omständigheter fick jag 0:a på vittringen.
Var inte den bästa tävling jag gjort men några guldkorn fanst det tex fjärren och rutan var jag nöjd med ,även dumrutan där han faktiskt satte sig på sitt BRA gjort Alfred .

Nästa tävling är på Söndag i ridhuset i Fagersta
Kramiz Mona

7 kommentarer:

cpzona sa...

Hej!
Är inte det bra poäng!?

Jag fick 120poäng för första tävlingen. Jag såg aldrig dig tävla, tror det drockade med klass ett lite. Men skönt att det fanns flera dommare så man slapp vänta på att elit, treorna och tvårorna innan det var ettornas tur.
Jag ska träna på platsliggning och apporteringen och linförigheten mera :D

Nästa gång går det bättre för er.

Anonym sa...

Ibland blir man först förvånad !när ens hund gör fel på tävling,men det gäller att snappt tänka om,dom är levande & säkert beror det på någonting som tyvärr inte vi alltid förstår.Bra att du ser det som var bra.Glöm nu den tävlingen,nästa går kanon ska du se,ni är så duktiga,glöm inte bort det.
Ha en bra helg / Kram från oss

Maud sa...

Halloj!

Hur gick det i Fagersta?
Var ni många tävlande?
Vi ses på Nacka Cup i helgen :)) hoppas det inte blir snöstorm...

Kram Maud

Anonym sa...

Nu är det vitt ute,kör försiktigt när du är ute på vägarna,hur gick det i Fagersta,hoppas vi kan ses snart,tänk om man hade en inomhushall att vara i !
Kram från oss

vanjatroll sa...

Hej Mona!

Nu har även jag hittat dig på nätet.

Tror du vi kan visa upp läxan på kursen på fredag?

Jag får väl skylla på att jag vallat som vanligt.

Vi syns!
Monika och Troll
www.larahund.dinstudio.se

Lena Deimo sa...

Vi önskar lycka till på kommande tävlingar! Moa och Maiko

Anonym sa...

GRATTIS till klass-seger i Nacka Cup!! Bra gjort att komma 3:a i finalen. Nu önskar vi er massor av LYCKA TILL på Stora Stockholm!!

KRAM SUSY