onsdag 12 november 2008

smått o gott


Var nu ett tag sen jag skrev,men har ej legat på latsidan för det


Träningen i Södertälje var jätterolig. Trevliga träningskamrater och bra tips för fortsatt träning.Allt kändes bra.




Jobbade sen 3 st nätter. det går över förväntan känner mig inte alls trött, men det kanske kommer när man jobbat så här ett tag.




Måndags kväll hade vi A-G möte hemma hos Sven o Eva .Som vanligt lite dålig uppslutning men...




Tisdag kväll var det dax för möte igen .Denna gång var det lydnadsinstruktörerna som träffades och diskuterade vårens kurser


Väldigt glada och positiva var vi inför våren.Fick ihop det i år igen med kurser fast man tycker det ser mörkt ut,innan man börjar




vad tror ni jag ska göra ikväll.Jo ha vår tävlingskurs på klubben,sen bär det av till jobbet.Tur man ej behöver oroa sig om vad man ska göra med sin tid.




Tisdags var jag och tränade i E-tuna med Nina. Gick väl sådär Alfred var ej på humör då blir matte SUR (som hon ej får bli) Och dum som man är så slutar man ej att träna. Jag har ju några att välja på som jag kan träna med


DUMMA MATTE

2 kommentarer:

Lena Deimo sa...

Härligt att höra att det rullar på bra för SLKK... Att du orkar,Mona! Guldstjärna i kanten för det!

cpzona sa...

Hej!
Hur gick det för Dig och Alfred på EHDK!?
Hls Daya o Lex