söndag 2 november 2008

Hundar


Idag har Anton varit på valpkurs. Det tyckte han var jätteroligt. Vi gjorde lite inkallningar och kontaktövningar Tack Lena för att jag fick vara med


Alfred fick motivationsträning och lek idag. Ser bra ut för framtiden. Nästa stora mål är Älvsjömässan 6-7 dec


Emil fick ej träna idag men fick vara med i skogen och leka

Svårt att hinna med att träna tre hundar samma dag.

Skulle min sambo läsa detta skulle han säga att jag ej ska gnälla för jag har själv valt att köpa en hund till JaJaJa

1 kommentar:

Lena Deimo sa...

Söta lilla Alfred! Att man alltid ska bli valpsugen av såna där! Men Maiko är bara 1 1/2 så man får lugna sig lite och så finns det ju hussar i huset också som ska ha ett ord med i laget!
Kul att du siktar på Älvsjömässan - SÅ jag längtar att få åka dit igen!