söndag 1 februari 2009

Torsdag Fredag



I torsdagskväll träffades nattpersonalen på mitt jobb hemma hos en arbetskamrat och firade en som fyllt 60 år
Vi fick jättegod mat och allmänt trevligt
Åkte sen iväg för att jobba natt . Direkt på morgonen åkte jag hem och hämtade hundarna och koka en termos kaffe för att sticka till Vagnhärad för att träna
(träna o träna) vet ej hur bra denna träning blev, jag var så trött att jag ej vet riktigt vad jag tränade på. Vi var 6 st förare med 8 st hundar. Jag satte in Anton i en hästbox men det gillade han inte,han sjöng riktiga serenader, ej så bra men kanske bra störningsträning för de andra.
Lite farlig bilförare var jag nog när jag åkte hem. Men gud så skönt det var att lägga huvet på kudden några timmar innan det var dax att åka till jobbet igen




1 kommentar:

Marie-Louise F M sa...

Kul och se gamla kompisar! Annorlunda tårta ser jag åxå!
Kramiz, Marie-Louise