torsdag 4 september 2008

Hel dag med hundar

Igår (Onsdag) var jag i Ekilstuna på en träning på fm. Vi var 5 st som körde lite tävlingsmässigt. 2st manliga förare var med åxå alltid bra med lite barskare röster under träning.
Alfred började det gick riktigt bra Han är för duktig lilla killen
Emil tränade jag mest dirigering med tror det börjar lossna lite där (skönt)

Åkte hem o fixade lite mat ,sen bar det ut och ha min tävlingskurs på SLKK
Det är en grupp som verkligen vill, det är alltid inspereande att se dem göra framsteg. Enda smolken i bägaren är dessa myggor de anfaller en i stora svärmar det är hur många som helst på klubben men det är bara att köpa mer myggmedel till nästa gång Mona

2 kommentarer:

cpzona sa...

Mygga använde jag idag och det gick kanon, vilka myggor det finns, och envisa är de oxå!
Kul att du gillar din grupp på kursen. Jag älskar mina valpare!
Ha det!

Anonym sa...

Hej på er !
Om inte dessa eländiga myggor fanns !!!
Ha det gott / Kram från oss