lördag 13 september 2008

Lördag fm

Idag har jag varit hemma hos Nina o Pysen och tränat på deras alldeles egna plan. Trodde det var mitt i sommaren för på planen stod en midsommarstång.
Men så fel man hade när man nästan var tvugen att ta på vantar (brrbrr)

Idag ville inte varken Alfred eller Emil springa rakt till rutan .Vet ej om det berodde på att rakt från konen hade vi tidigare gått och gömt oss för gruppmomenten.Och det var man ju tvugen att kolla tyckte dom vad som fanns där. Annars var jag nöjd med dagens träning
Tack för kaffet Nina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig Mona,idag var det "svinkallt" bara att inse att hösten är här.Nästa vecka kan jag inte träna men veckan därpå hoppas jag att jag kan komma,ser framemot det.
Ha det gott / Kram från oss

Anonym sa...

Hej Igen !
Vet inte riktigt än hur din blogg fungerar,men det jag skriver kommer ju fram,står det sen att du kan svara i Google/Blogger är det fel,skriv isåfall till min hemsida.
Ha de /

Lemac sa...

Aha! Nu har jag hittat till din blogg - va kul!
Håller koll på dig nu! 8)
Kram Lena Mc

cpzona sa...

Tjenare! VI syns på klubben! ska åka dit och träna lite med Lexus.
Han har haft det jätte jätte tråkigt idag, elak matte han har *hehehe*

Vi syns!

Lemac sa...

Du har blivit utmanad!
Läs på min blogg så får du se vad det handlar om.