onsdag 17 september 2008

Lite av varje

Var lite svårt att komma upp och gå till jobbet i Måndagsmorse Måndagsmornar är bara så ,spelar ingen roll om jag har varit ledig på helgen eller jobbat. Måndag är måndag .
På kvällen hade vi Ag-Möte på klubben alltit trevligt att sitta och diskutera
klubbens framtid

Tisdagkväll hade vi en liten träningstävling. Vet ni att jag har" Världens bästa ALFRED" Jag tyckte han gick jättebra en liten miss vid apportering dirigering
där han satte sig lite bakom mig. Fick tillbaka lite självförtroende till helgens tävlingar
Lördag Km på Strängnäs Bk
Söndag Poängtävling i Norrköping

Onsdag en ledig dag. Trodde jag ja. Fick åka in med min mamma till Mälarsjukhuset hon hade svårt att andas. O där inne vet ni
ju vilken tid det tar. Hon får ligga kvar över natten,får hoppas att det går bra
nu när hon får lite hjälp med andningen

Ikväll har vi vår tävlingskurs. Ikväll ska vi hålla till på Visholmen mitt i stan Det kommer att bli intressant med all störning runtomkring.
Jag har blivit utmanad av Lena ,men den tar jag en annan dagnär jag har lite mer tid Jag måste u tänka ut svar och det tar tid(åldern)
Ha det bra / Mona

2 kommentarer:

cpzona sa...

Hejsan!
Tack för idag! Var super nyttig för Lexus och super nyttigt för mig!
Två trötta själar, ska imorgon träna spår, och torra HÖÖÖGER svängar *Skratt*

Gonatt!

Lena Deimo sa...

Hej Mona!
Lena i Jämtland här! Sitter framför datorn mitt i natten - kan inte sova - och hittade hit. Jag tar mig friheten att länka till dig och tittar in då och då...Tänk att du orkar vara så aktiv både med tävling, träning och klubbjobb!Jag har haft paus med tävlandet men har nu fått lite tävlingslust igen med mitt yrväder Maiko. Om oss kan du läsa på vår blogg Nysvansat. Välkommen in!Och SUPERGRATTIS igen till dina SM-framgångar!
Lena,Moa och Maiko