tisdag 7 oktober 2008

Träning

Helgen har mest gått i arbetets tecken. Måste ju jobba ibland för att få ihop pengar så man har råd med sin hobby,får väl vara glad att bensinpriset har fallit lite

måndagens träning gick riktigt bra med Emil hoppas det håller i sig till helgen när han ska tävla två dagar Lördag-SLKK Söndag på S-näs BK
Som jag skrivit förut så vet man aldrig med den herren han blandar och ger 0 eller 10

Alfred fortsätter jag med finliret i ff och dumrutan , tror att det är bra för honom och få lite konkurans i träningen nu när Emil får träna så mycket .Han blir lite taggad av det och man ser att anstränger sig lite mer än vanligt

Ikväll blir det mer träning .Ska köra igenom Karin i klass 2 momenten med Eddie ocd mina huliganer ska åxå få sig en genomkörare

1 kommentar:

Lena Deimo sa...

Vi säger lycka till i helgen och hoppas att 10:orna överväger! Jag ska ha utställning lördag och söndag hjälper jag till med lydnadstävlingen i vår egen klubb, men mina tjejer får vila nu!