torsdag 30 oktober 2008

veckan som gått

Förra fredagen var jag på kurs hos Anne Dahlin Det är alltit lika kul,man får massa med nya ideer och träningstips.Ska nu träna Alfred på att få ett bättre ff
Har nu på mig till den 28 när vi ska träffas nästa gång. Då ska jag visa upp ett 10 messigt ff
Tränade i Eskilstuna i onsdags med Meril o Nina tyckte nog att det gått framåt
med ff
Anton tränar vi ingångar o positioner med .Sitt o ligg går bra .han har fått upp farten i läggandet.Ska bli spännande o se vad det blir av honom i slutändan

Hela helgen o ända fram till tisdag har jag haft mina barnbarn här. Då får man inte ligga på latsidan må jag säga.

På måndag ska jag börja jobba natt Jag ska jobba 14 nätter på 5 veckor. Får se hur det kommer att gå. Ska prova fram till sommaren
Skönt att få lediga dagar (de men inte sover bort förstås)
Mycket hundträning kanske
Ha det bra / Mona

2 kommentarer:

jennie-jempa sa...

man kan få kaffe när man vill bara man håller upp dörren... vem e ff???

Mona Karlsson sa...

Men Jennie då. ff är Fria Följet i hundträningen